<<< Like Stijlvol Stoer op Facebook!

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over bestellen, betalen en levering. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Voor het plaatsen van een bestelling dient u een account in de webshop aan te maken. Wanneer u bent ingelogd, kunt u elk gewenst artikel toevoegen aan het winkelmandje. Heeft u alle gewenste artikelen in het winkelmandje staan, dan kunt u doorgaan naar het afrekenen. Hier kunt u veilig online betalen.

Als uw bestelling goed is aangekomen, ontvangt u een overzichtelijke bevestiging van uw bestelling.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Ja, een account is vereist voor het plaatsen van een bestelling. Uw bestelling wordt gekoppeld aan uw account en de daarin verstrekte gegevens, zodat u uw bestelling kunt volgen en de levering correct kan verlopen. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Uw bestelling kan in het winkelmandje nog gewijzigd worden. Heeft u de bestelling betaald en afgerond, dan kunt u deze niet meer wijzigen. Het annuleren van geplaatste bestellingen is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dit is mogelijk! Als u inlogt op uw account, klikt u in het menu van de webshop op ‘Volg uw bestelling’.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

Ja, ook dat is mogelijk. Bij het afhalen van de bestelling in de winkel betaalt u geen verzendkosten.

Wie kan mijn vragen beantwoorden?

Heeft u een vraag over het bestellen, het betalen of de levering en staat uw vraag niet op deze pagina met veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.

Betalen

Welke betaalwijzen zijn er mogelijk?

In onze webshop kunt u online betalen door middel van iDeal en PayPal. Indien nodig kunt u ook kiezen voor bankoverschrijving.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

Ja, ook dat is mogelijk. Bij het afhalen van de bestelling in de winkel betaalt u geen verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten?

Per bestelling die wij moeten verzenden, betaalt u € 2,99 verzendkosten.
Als u uw bestelling in de winkel afhaalt, betaalt u geen verzendkosten.

Verzending, levering en retour

Wat zijn de verzendkosten?

Per bestelling die wij moeten verzenden, betaalt u € 2,99 verzendkosten.
Als u uw bestelling in de winkel afhaalt, betaalt u geen verzendkosten.

Welke verzendmethode wordt er gebruikt?

Wij verzenden uw bestelling in samenwerking met PostNL. Wij verzenden naar alle locaties in Nederland tegen de genoemde verzendkosten. Verzending naar België of Duitsland is mogelijk tegen verzendkosten plus toeslag.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bij elk artikel staat de verwachte levertijd vermeld, onvoorziene situaties voorbehouden. Nadat wij uw bestelling verzenden, duurt het circa 2 werkdagen tot PostNL uw bestelling bij u thuis aflevert.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dit is mogelijk! Als u inlogt op uw account, klikt u in het menu van de webshop op ‘Volg uw bestelling’.

Kan ik een artikel retourneren?

Bent u onverhoopt niet tevreden over een artikel? Laat het ons weten en we zoeken naar een goede oplossing. Indien u een artikel wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen. U krijgt dan uitleg over het terugsturen en over eventuele geldteruggave.

Bij het retourneren dient het artikel in originele staat te zijn!